English

Pár klíčových trendů moderního zákazníka, který kupuje nemovitost, první část

Spotřebitel je v dnešní době velice náročná osoba, jejíž preference se neustále vyvíjí a mění. Stavitelé se tak snaží udržet krok s dynamickým trhem, který v současné době zaznamenává 8 klíčových trendů, které si zde rozvedeme jeden po druhém. Veškeré tyto trendy započaly svojí existenci spíše na trhu luxusních nemovitostí, ale nyní se postupně dostávají i do segmentu středních a nižších příjmových skupin. Pojďme se tedy podívat na současné trendy.

Pár klíčových trendů moderního zákazníka, který kupuje nemovitost, první část

Spotřebitel je v dnešní době velice náročná osoba, jejíž preference se neustále vyvíjí a mění. Stavitelé se tak snaží udržet krok s dynamickým trhem, který v současné době zaznamenává 8 klíčových trendů, které si zde rozvedeme jeden po druhém. Veškeré tyto trendy započaly svojí existenci spíše na trhu luxusních nemovitostí, ale nyní se postupně dostávají i do segmentu středních a nižších příjmových skupin. Pojďme se tedy podívat na současné trendy.

Trend číslo jedna: řešení na míru, vysoká personalizace.
Jak je z názvu patrné, jedná se o splňování náročných představ individuálních osob – zákazníků. Když si člověk řekne „individualizace a řešení na míru“, napadne ho, že se jedná o drahá a propracovaná řešení, která by spíše našla uplatnění u majetných zákazníků, kteří jsou ochotni si za tento „luxus“ odpovídajícím způsobem připlatit. V dnešní době je ale všechno jinak. Každý zákazník, s vysokým či nízkým příjmem, si potrpí na určité míře personalizace. Nikdo se už nechce přizpůsobovat produktům, dnes se produkty přizpůsobují všem. Proto i v rámci stavebnictví naleznete společnosti, které Vám ochotně zajistí řešení na míru, podle Vašich představ, aniž by to z Vaší strany vyžadovalo vynaložení vysokých finančních prostředků.

Trend číslo dvě: tzv. super kuchyně.
Kuchyně je tradičně jedna z místností v bytě či domě, do které moderní zákazník vkládá v podstatě nejvíce finančních prostředků. Koneckonců je to logické, kuchyně se musí dělat na míru, zákazník si volí zpracování, velikost, množství odkládacích ploch, spotřebiče a jejich typy a značky. Zkrátka náklady jsou vždy velmi vysoké. Dnešní doba však míří ještě výš: zákazníci vnímají kuchyň jako jeden z nejdůležitějších prostorů ve svém bydlení a právě proto často mívají velmi komplexní představy o tom, jak by právě jejich kuchyně měla vypadat. V konečném důsledku se nabídka snaží opět splnit očekávání poptávky a nabízí tzv. super kuchyně, kdy hranice představivosti zákazníka záleží pouze na jeho finančních možnostech. Firma je ochotna vyvinout jakékoliv řešení, které lze technicky vytvořit.      

Trend číslo tři: domácí mazlíčci.
Psi, kočky, papoušci nebo další zvířata jsou právoplatnými členy téměř každé moderní rodiny. V dnešní době jsou zákazníci stále více obklopování jejich domácími mazlíčky a tak se často představa o jejich ideální domácnosti váže na to, zda mají psa nebo nějaké jiné zvíře. Novým rostoucím trendem v domácnostech jsou tzv. psí sprchy. Je pak na nabídce, aby dokázala včas reagovat na změny poptávky a zařadit tyto výrobky do svého portfolia.

Trend číslo čtyři: koupelny ve stylu SPA.
Koupelna je hned po kuchyni druhou nejdražší a snad i nejdůležitější místností v mnoha domácnostech. Toto má svůj opodstatněný důvod: v dnešní době se služby SPA velice rozmohly a lze je nalézt téměř na každém rohu Vašeho města. Můžete si odskočit do sauny, zajít na masáže, případně si vychutnat vířivou koupel. Jak již tušíte, zákazník by to nejradši měl všechno hned po ruce u sebe doma. Jedná se většinou o ženy, které chtějí zažít nefalšovanou atmosféru lázní ve vlastních koupelnách.

BlogPublikováno 1.2.2016

Fotogalerie

Pár klíčových trendů moderního zákazníka, který kupuje nemovitost, první částPár klíčových trendů moderního zákazníka, který kupuje nemovitost, první částPár klíčových trendů moderního zákazníka, který kupuje nemovitost, první část

Sdílejte článek

KariéraChcete u nás pracovat?

Jsme ryze česká firma a pozemní stavitelství je celý náš život. Máme bohaté zkušenosti, stabilní tým odborníků a naše provedení rekonstrukcí či nových moderních staveb je vždy naprosto precizní. Hotové dílo předáváme v krátkých dodacích lhůtách.

Chci u vás pracovat!

Vybraná referenceNárodní centrum zahradní kultury – Květná zahrada v Kroměříži

Národní centrum zahradní kultury – Květná zahrada v Kroměříži

Nádherný francouzský park a zároveň pestrobarevná přírodní chlouba města Kroměříže. Řeč je o památce zapsané na seznam světového kulturního dědictví UNESCO – Květné zahradě. Představuje unikátní typ barokní zahrady ze 17. století, jediné svého druhu v Evropě. Její…